Siddar?

Min kära adoptivsyster Bettan började prata med mig på msn idag och eftersom mitt internet är helt fucked up så skrev jag till henne, men hon fick det inte. Sedan loggades jag ut från msn. När jag kom tillbaka in igen skrev hon ingenting och jag blev fundersam om hon verkligen fått något. Så jag frågade henne: "Fick du inte vad jag skrev eller dissar du bara?"
Som svar fick jag:
"Jag fick inget! Och jag siddar* aaaaaaaaaaaaaaaaldrig!"
Hahaha, jag dog. Så nu är det en fras som används av mig i alla fall tio gånger per mening. Heheheh.. B)
*(För alla er smarta som inte förstår vad som menas med siddar = dissar)

Kommentarer
Postat av: Bettan

varför kan man inte gilla blogginlägg?:( tänkte trycka på gillaknappen men det gick inte... men det finns ju på endel bloggar:o vi borde fixa det:D

2011-03-02 @ 18:52:23
URL: http://jagochminsnopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0